Zlatni pir Range Rovera koji predstavlja ultimativan luksuz u kombinaciji s terenskim sposobnostima

0
43

Range Rover slavi 50. rođendan a kako to i dolikuje ovoj kultnoj kompaniji u to ime “ispalili” su nove edicije Range Rover Fifty.

Znano je kako je ova kompanija stasala na temeljima brojnih Willysa koji su bili heroji II. svjetskog rata, kojih je u Europi zaostalo nemalo, koji su bili vižljasti, prodorni, okretni, sposobni za manevre i po najtežim terenima i u najgorim uvjetima. Upravo su Willysi bili temelj na koji su se nadogradili vrhunski engleski tehničari pretvorivši se ubrzo u jednog od najboljih proizvođača terenaca na svijetu. Prvi luksuzni SUV stigao je na tržište 17. lipnja 1970., a pet desetljeća kasnije, originalni luksuzni 4×4 pretvorio se u najpoželjnije luksuzno SUV vozilo s paletom modela: Range Rover Evoque, Range Rover Velar i Range Rover Sport.

Njegova jedinstvena kombinacija dizajna, rafiniranosti i inženjerskih inovacija postala je mjerilo za sve luksuzne SUV-ove.

Godine 1992. postao je prvi 4×4 na svijetu koji je opremljen sustavom za kontrolu trakcije i automatskim elektroničkim zračnim ovjesom – što osigurava rafinirani osjećaj vožnje na i izvan ceste.U 2012. godini, najnovija generacija Range Rovera postala je prvi SUV na svijetu koji je imao potpuno aluminijsku laganu konstrukciju, čineći ga lakšim, jačim i učinkovitijim.

Range Rover je najpoželjniji SUV na svijetu, a pravi su majstori u kombiniranju vrhunskog dizajna i jednako takvih sposobnosti za sve terene sa sofisticiranom profinjenošću i luksuzom

Original: Range Rover je bio originalni luksuzni 4×4 i nastao je na tragu Land Rovera koji je pak na temljima ratnog Willysa stvarao kult nenadmašnih terenaca. U početku, 1947. zvali su se jednostavno, samo Land Rover. Stvorili su ubrzo pravi brend, a s uvođenjem Range Rovera 1970. okrenuli su jednu posve novu, trendovsku, visko kvalitetnu i nenadmašnu stranicu. Dizajn originalnog Land Rovera osmislio je 1947. Maurice Wilks. Wilks, glavni dizajner u kompaniji Rover. Dakako, kao predložak mu se nudio Willys! Na svojoj farmi u Newboroughu u Angleseyu, radio je s bratom Spencerom koji je britanske Jeepove koji su postali bolji od originiala. Prototip se zvao Center Steer i izgrađen je na ostavljenim platformama Jeepa i njihovim osovinama. Rani izbor boja bio je diktiran vojnim viškovima zaliha boja kokpita zrakoplova, tako da su rana vozila dolazila samo u raznim nijansama svijetlo zelene boje; svi modeli donedavno imaju čvrsto podvozje s okvirom za ljestve i okvir.

Od 1970. priča je dobila posve novu dimenziju po kojoj je Rang Rover postao brend koji mami uzdahe i koji je bez obzira na česta mijenjanja vlasničkih struktura bio, jest i bit će luksuzni SUV vrhunskih terenskih mogućnosti i oblikovne ljepote koji plijeni. Otkako su Range Rover pred desetak godina preuzeli Indijci udahnuli su mu novi i nikad raskošniji život. Nisu se previše petljali u rad britanskim inženjerima, no zato jesu onim ekonomskim. Rezultati su im fascinanti i bez obzira na sve krize svijeta oni je ne poznaju posljednjih nekoliko godina.

Obitelj Rang Rover SUV-ova nakon 50 godina i prerastanja iz originalnog 4×4 funkcionalnog vozila u najpoželjniji svjetski SUV brend danas je ekipirana s tri rasna modela – Range Rover Evoque, Range Rover Velar i Range Rover Spor.t

Samo za ovu prigodu, za 50. obljetnicu Range Rovera lansirali su Range Rover Fifty modele.

Slavljeničkih modela bit će samo 1970 i uključuju tri boje baštine iz Land Roverove povijesti koje su ga najjače obilježile. – Range Rover danas slavi 50 godina pionirske inovacije, bezbrižne rafiniranosti i neusporedivih mogućnosti na svim terenima s uvođenjem novog Range Rover Fifty.

Izvorni luksuzni SUV stigao je na tržište 17. lipnja 1970., a pet desetljeća nadalje, Range Rover se razvio u obitelj poželjnih i sposobnih luksuznih vozila. Njegova uvjerljiva mješavina dizajna, dorade i inženjerskih inovacija osigurala je svoje mjesto kao mjerilo za sve luksuzne SUV-ove.

Range Rover Fifty odlikuje se nizom vanjskih detalja, a strše 22-inčni kotači. Pečat ‘Pedeset’ koji numerira svako vozilo iz limitirane edicije osobno je kreirao prof. Gerry McGovern OBE, glavni kreativni direktor Land Rovera. On se pojavljuje na vanjskoj strani vozila i u unutrašnjosti jedinstvene ploče na središnjoj konzoli od ‘1 od 1970’.

Range Rover Fifty bit će dostupan u standardnoj izvedbi i dizajnu karoserije s duljim razmakom s kupcima koji mogu birati između četiri pažljivo kurirane vanjske boje; karpatsko siva, crvena rosello, aruba i crna Santorini. U izuzetno ograničenom broju, Land Rover specijalna vozila također nude Range Rover Fifty u jednoj od tri čvrste vanjske čvrste boje reproducirane iz izvorne palete boja Range Rover; toskansko plava, bahamsko zlato i davos bijela. Na raspolaganju će biti niz mogućnosti pogonskog sklopa; benzin, dizel, pa čak i priključni hibridni P400e verzija.

Sada, u svojoj četvrtoj generaciji, s preko milijun prodanih u svom vijeku trajanja, Range Rover je krajnji izraz luksuza. Nepogrešiv, sofisticirani dizajn i vrhunska sposobnost za sve terene osigurali su da je Range Rover jednako neprimjeren i relevantan kao i 1970. godine.