Dacia Spring po cijeni od 79.999 kn, 27,4 kW/h baterija, 300 km autonomija

0
1170

Ovo je daleko najjeftiniji elektri?ni auto! Napokon auto za struju dostupan svima, a ne samo njima! Dan za pam?enje. Dugo se šaputalo i naga?alo – sada je jasno. Dacia je održala obe?anje i Spring ?e biti zasigurno najjeftiniji pravi ?etverosjed. Na tržištu se o?ekuje na jesen.

Otprilike pola godine prije po?etka prodaje u našoj zemlji, Dacia je ve? objavila vijest koja je šokirala konkurente – najjeftiniji model Spring mo?i ?ete kupiti za 79.999 kn (nakon odbitka subvencije od 70.000 kuna). To je odli?na cijena za jedan potpuno elektri?an auto i to usprkos prili?no rezerviranoj snazi motora. Kako Hrvatska uz Rumunjsku ima najve?e poticaje za nabavku elektri?nog auta tako bi i Spring upravo u Hrvatskoj trebao biti najjeftiniji. U najve?em broju europskih zemalja subvencija se kre?e od ?etiri do pet tisu?a eura. Tako ?e Spring u Njema?koj i Sloveniji nakon odbitka poticaja stajati 13.000 eura.

U Daciji su održali obe?anje i iskoristili su sve nakupljeno znanje u Renault Nissan grupi, gdje oba partnera imaju desetogodišnje iskustvo s elektri?nim vozilima, a u Dacii znaju dizajnirati i izraditi pristupa?an model. Tako su platformu pronašli u malom SUV-u izra?enom za Indiju (Kvid), koji je potom preure?en uz pomo? Renaultovih i Nissanovih inženjera za potrebe e-pogona, istovremeno povezuju?i se s kineskim partnerima, uglavnom za opskrbu baterijama i ostalim pogonskim sklopovima . Naravno, model Spring tako?er ?e se proizvoditi u kineskoj tvornici.

U Daciji su ponosni na ?injenicu da su uspjeli pripremiti baterijski elektri?ni gradski model s izgledom SUV-a, pa u problemati?nom (u smislu zarade) segmentu A napraviti model koji ?e tvornici donijeti dovoljno zarade.

S tehni?ke to?ke gledišta, ovo je ve? malo ?udo, ali u Daciji su znali da za urbane i prigradske potrebe ljudima ne treba velika baterija ili velika snaga motora. Zato su stavili bateriju naizgled skromnog kapaciteta 27,4 kWh (pažnja – ovo je neto, tj. korisna snaga), koja pokre?e motor sa samo 33 kW / 45 KS (i 125 Nm). Ipak, baterija ?e se mo?i puniti s više snage, uklju?uju?i istosmjernu struju (do 30 kW). Koliko su sigurni u svoj posao, pokazuje i osmogodišnje jamstvo na bateriju!
· Rije? je o posve elektri?nom gradskom automobilu s izgledom SUV-a. Osim obilja prostora za ?etiri odrasle osobe, Dacia Spring nudi doseg od 230 km prema WLTP-u (odnosno 305 km prema WLTP-u za gradsku vožnju).
· Kako bi udovoljio suvremenim potrebama mobilnosti, taj je model dostupan u tri ina?ice: dvije za privatne kupce, Comfort i Comfort Plus, te u ina?ici Business za poduze?a i pružatelje usluga dijeljene mobilnosti.
· Dacia Spring bit ?e dostupan u Hrvatskoj po po?etnoj cijeni od 133.333 kn (ne uklju?uju?i vladine poticaje), a ostanu li subvencije iste kao i 2020. godine, prva cijena iznosit ?e 79.999 kn.

Dacia je svojim 100 % elektri?nim modelom protresla automobilsku industriju. Iako kompaktan izvana, posve novi Dacia Spring u unutrašnjosti krije ?etiri prava sjedala. S dosegom od 230 km prema WLTP-u (odnosno 305 km prema WLTP-u za gradsku vožnju) ispunjava sve potrebe gradske i prigradske vožnje bez suvišnih dodataka.

Dacia Spring dostupna je u tri ina?ice prilago?ene svim vrstama uporabe:
· Posve novi Dacia Spring, 100 % elektri?an automobil koji elektri?nu mobilnost ?ini dostupnom širem krugu kupaca. Predbilježbe za novi Dacia Spring otvorit ?e se tijekom ljeta, a prve isporuke za hrvatsko tržište o?ekuju se od rujna na dalje.
· Po?etna cijena posve nove Dacije Spring za ina?icu Comfort Electric 45 (33kW) iznosi 133.333 kn za privatne kupce (a s vladinim poticajima to ?e iznositi 79.999 kn). Povrh te po?etne verzije, na raspolaganju je i ina?ica Comfort Plus Electric 45 (33kW) po cijeni od 139.999 kn (bez subvencije) odnosno 83.999 kn (uz vladinu subvenciju).
· Posve novi Dacia Spring nudi i ina?icu Business, za profesionalne kupce i pružatelje usluga dijeljene mobilnosti te ?e biti dostupna po nenadmašnoj cijeni od 133.333 kn (bez subvencije).

Tvornica komunicira s dometom od 230 km (WLTP), a u gradskoj vožnji ?ak dobrih 300! Pa, osim kompaktnosti, posebno je zaslužna i mala težina od 970 kilograma! Za automobil u kojem samo baterija (s nosa?ima i okvirom) teži 210 kilograma, to je stvarno malo.

Ipak, Dacia tvrdi da je rije? o automobilu koji ?e ve?inu vremena provoditi u gradu, u centrima (usprkos izgledu SUV-a i 15 cm od tla), gdje voza?i velikih gradova dnevno prelaze manje od deset kilometara, pa doseg je doista vrijedan spomena (naravno, stvarna vrijednost morat ?e se samo procijeniti). A da su mogu?nosti zaista napisane na koži urbanih podru?ja, ukazuje i najve?a brzina – ta je ograni?ena na 125 km/h.

Mreža Renault zapo?et ?e s prikupljanjem narudžbi na ljeto, a slijede isporuke na jesen. Bit ?e mogu?a dva paketa opreme, a oba imaju poprili?no opreme. Nakon toga slijedi model za dijeljenje (Car sharing).

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com