DPF ili FAP filtar treba održavati, jer je novi papreno skup

0
619

DPF filtar, odnosno FAP filtar na Francuskom, je naprava ugra?ena u ispušni sustav dizelskog motora koja sprje?ava izlazak tvrdih ?estica u atmosferu. Dakle, njegova je uloga isklju?ivo ekološka. Dok sve radi s DPF filtrom nema nikakvih problema, ali najvažnije je slijediti upute putnog ra?unala i držati ga u dobroj kondiciji. Dva su na?ina kojima se on ?isti:

1. Pasivna regeneracija obavlja se tijekom duže vožnje autocestom, kad se uslijed pove?anja temperature ispušnih plinova nakupljene ?estice ?a?e same spale i u obliku pepela iza?u kroz ispušnu cijev.

2. Aktivna regeneracija je proces u kojem ECU pove?ava vremena ubrizgavanja kako bi prisilno pove?ao temperaturu ispušnih plinova. Ve?ina automobila tada uklju?uje indikator ne bi li voza?u dao do znanja da je potrebno nastaviti s vožnjom sve dokle kod se proces regeneracije ne završi, a to obi?no traje 15 minuta.

Voza?i koji puno vremena provode na otvorenoj cesti gotovo da i ne?e biti zahva?eni procesom aktivne regeneracije. Ona se odnosi samo na automobile koji se uglavnom koriste u gradskim uvjetima vožnje, jer je u tim uvjetima DPF filtar dodatno podložan za?epljenju.

Mnogi nakon uklju?enja indikatora da je proces aktivne regeneracije zapo?eo misle da nešto nije u redu s motorom te uspore vožnju ili isklju?e motor. Time iz ne znanja rade štetu, jer prekidaju proces ?iš?enja, a rezultat može biti prili?no skup. Kad za?epljenost DPF filtra pre?e 95 posto mora ga se zamijeniti, a cijena originalnih ?esto iznosi više od 10.000 kuna.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com