Hyundai je predstavio “Strategiju 2025.”

0
159

Hyundai je najavio dugoročni plan kako bi učvrstio svoju poziciju predvodnika u električnoj mobilnosti.
Prema novom razvojnom planu, nazvanom “Strategija 2025”, Hyundai će poticati Smart Mobility Device (Uređaje pametne mobilnosti) i Smart Mobility Service (Usluge pametne mobilnosti) kao dva temeljna poslovna stupa, a očekuje se da će sinergija dvaju stupova olakšati prijelaz tvrtke u pružatelja pametnih rješenja mobilnosti.

Smart Mobility Device poslovanje ponudit će proizvode optimizirane za usluge i postaviti temelje za poticanje uslužnog poslovanja. S druge strane, Smart Mobility Service pružit će personalizirane sadržaje i usluge na uređajima kako bi se osigurala šira korisnička baza.
Hyundaijevi planovi uređaja za pametnu mobilnost uključuju širok spektar grupa proizvoda izvan cestovnih automobila poput osobnih zračnih vozila (PAV), robotike i dostave robe. Hyundai će ojačati svoje proizvodne mogućnosti za izgradnju proizvoda koji kupcima nude besprijekornu mobilnost.

Usluga Smart Mobility novo je područje za Hyundaijevo poslovanje koje će se smatrati ključnim strateškim stupom za budućnost tvrtke. Usluge i sadržaji bit će personalizirani i ponuđeni putem integrirane platforme kako bi se vrijednost za korisnike maksimalizirala.
Dva stupa nalaze se iznad tri ključna smjera koja je tvrtka definirala: povećanje profitabilnosti u poslovanju s vozilima s unutarnjim izgaranjem, osiguranje liderske pozicije u elektrifikaciji vozila i postavljanje temelja za poslovanje zasnovano na platformi.

Da bi se “Strategija 2025” ostvarila na strani “uređaja”, Hyundai će ciljati na rast koji je uravnotežen i stabilan, tražeći ravnotežu između tržišta i modela, uz prioritet dugoročne održivosti nad kratkoročnim ciljevima. Kompanija također planira povećati profitabilnost istodobno tražeći poboljšane vrijednosti za kupce i inovacije u strukturi troškova.
Konkretno, Hyundai želi osigurati vodeću poziciju u elektrifikaciji vozila prodajom 670.000 električnih vozila godišnje i postati jedan od tri najbolja svjetska proizvođača električnih vozila na baterije i gorivne ćelije do 2025. godine.

Što se tiče Smart Mobility Service poslovanja, tvrtka će ciljati na poslovni model koji kombinira proizvod i uslugu te pokrenuti integriranu platformu za mobilnost koja će klijentima ponuditi prilagođene sadržaje i usluge.

Za tu svrhu, Hyundai će do 2025. godine izdvojiti 61,1 trilijuna KRW za istraživanje i razvoj (R&D) i daljnje istraživanje budućih tehnologija. U istom vremenskom razdoblju tvrtka će ciljati operativnu maržu od 8 posto u svom automobilskom poslovanju i ciljati na 5 posto udjela na globalnom tržištu vozila.

Zasebno, Hyundai je najavio da će u veljači 2020. izvršiti otkup dionica u iznosu od 300 bilijuna KRW kao dio svojih kontinuiranih napora za jačanje vrijednosti dioničara i vrijednosti dionica te unaprjeđenje transparentne komunikacije s tržištem.
Hyundaijev sveobuhvatni srednjoročni i dugoročni strateški smjer predstavio je predsjednik i izvršni direktor tvrtke Wonhee Lee, tijekom foruma “CEO Investor Day“, održanog u Seulu, kojem su nazočili različiti dioničari i investitori.

“Ključ naše buduće strategije je usredotočiti se na kupce i predstaviti najpoželjnije proizvode i usluge. Želimo ponuditi pametnu mobilnost koja zadovoljava promjenjive potrebe naših kupaca, koristeći naprednu tehnologiju”, rekao je predsjednik Lee. “Transformacija u pružatelja pametnih mobilnih rješenja sa sveobuhvatnim rješenjima za mobilnost koja kombiniraju uređaje i usluge bit će središnje mjesto Hyundaijeve buduće strategije.”

“Strategija 2025”
(1) Smart Mobility Device (Uređaji pametne mobilnosti)

U domeni Smart Mobility Device Hyundai je razvio strategije za održavanje svoje konkurentnosti u osnovnom proizvodnom poslu osiguravanjem liderstva u elektrifikaciji i povećanjem profitabilnosti u poslovanju s vozilima s motorima na unutarnje izgaranje.
Tvrtka planira postići uravnotežen i stabilan rast s portfolijem koji uzima u obzir različite regionalne i proizvodne potrebe.

Konkretno, Hyundai će se baviti elektrifikacijom vozila ciljajući prvo mlađe i poduzetničke kupce s pristupačnim električnim vozilima na baterije (BEV) kako bi postigli ekonomiju razmjera. Do 2025. godine, tvrtka ima namjeru prodavati 670.000 električnih vozila godišnje, uključujući 560.000 BEV vozila i 110 000 električnih vozila na gorive ćelije (FCEV). Cilj je elektrificirati većinu novih modela do 2030. na ključnim tržištima poput Koreje, SAD-a, Kine i Europe, a tržišta u razvoju, poput Indije i Brazila, trebale bi uslijediti do 2035. godine.

Marka Genesis svoje će prve potpuno električne modele predstaviti 2021. godine, a 2024. Godine proširit će svoju električnu liniju. Sportska Hyundaijeva “N” marka također planira lansirati SUV i elektrificirana vozila, što će dodatno povećati konkurentnost Hyundaija u elektrifikaciji.

Tvrtka će također istovremeno implementirati kvalitetu i inovacije za poboljšanje prepoznate vrijednosti kod kupaca, istovremeno mijenjajući strukturu troškova.
Kvalitetne inovacije maksimizirat će korisničku vrijednost temeljenu na tri pametna elementa: inovativnom digitalnom korisničkom iskustvu (UX), povezanim uslugama na bazi umjetne inteligencije (AI) i sigurnoj autonomnoj vožnji. Što se tiče tehnologije autonomne vožnje, razine autonomne vožnje 2 i 3 prema SAE, kao i napredni sustav pomoći vozaču (ADAS) za parkiranje, bit će dostupan u svim modelima do 2025. godine, zajedno s ciljem tvrtke da razvije potpunu platformu za autonomnu vožnju do 2022. godine i započne masovnu proizvodnju do 2024. godine.

Za inovacije u troškovima, tvrtka će usvojiti novu globalnu modularnu EV arhitekturu radi poboljšanja učinkovitosti i prilagodljivosti razvoja proizvoda, počevši od vozila lansiranih 2024. godine. Tvrtka također planira obnoviti svoj prodajni model putem optimizacije mreže i novih prodajnih metoda, kako bi se preorijentirali na proizvodnju na temelju potražnje i proširiti partnerstva s drugim proizvođačima originalne opreme.

(2) Smart Mobility Service (Usluga pametne mobilnosti)

Usluge pametne mobilnosti bit će ključni budući pokretač rasta Hyundaija, objedinjujući proizvod i uslugu kako bi kupcima ponudili mobilnost prilagođenu njihovom životnom stilu.
Tvrtka planira iskoristiti svoju postojeću korisničku bazu za pružanje usluga povezanih s vozilima, uključujući održavanje, popravak, financiranje, osiguranje i naplatu. Hyundai će također uložiti napore da dođe do šire grupe kupaca sa sveobuhvatnijim spektrom usluga. Izgradit će integriranu platformu za mobilnost koja analizira podatke iz vozila i oko njega putem povezanosti automobila. Kroz poboljšano razumijevanje kupaca, tvrtka će nuditi usluge prilagođene potrebama kupaca u svakom aspektu njihovog života, uključujući kupovinu, dostavu, kao i multimodalne usluge mobilnosti.

“Strategija 2025” predviđa i regionalnu optimizaciju usluga pametne mobilnosti. U SAD-u dijeljenje automobila i demonstracija usluge robotaxi, iskoristit će se za očekivanu komercijalizaciju autonomnih vozila SAE razine 4 ili više. U Koreji, Aziji i Australiji Hyundai planira ući na tržište mobilnosti putem partnerstva s vodećim lokalnim igračima. U Europi i Rusiji, gdje je uslužna industrija napredna, tvrtka će se prvo usredotočiti na tvrtke koje kombiniraju proizvode i usluge.

Za uspješnu provedbu “Stratergije 2025.” uspostavljeni su i planovi za reformu organizacije i upravljanja. Tvrtka će usvojiti nove sustave za donošenje odluka temeljenih na podacima, upravljanju učinkom zaposlenika, inovacijama procesa i planiranja resursa poduzeća nove generacije (ERP). Također će se stvoriti fleksibilnija organizacijska struktura i njegovati skladna korporativna kultura usredotočena na komunikaciju i suradnju.

“Financijski ciljevi”
Hyundai je također odredio ključne financijske ciljeve potrebne za postizanje rezultata zacrtanih u “Strategiji 2025”.
Tijekom šestogodišnjeg razdoblja od 2020. do 2025. godine, tvrtka će uložiti ukupno 61,1 trilijuna KRW, ili otprilike 10 trilijuna KRW godišnje, u istraživanje i razvoj te tehnologije budućnosti za glatku tranziciju u pružatelja pametnih rješenja mobilnosti. Konkretno, 41,1 trilijuna KRW bit će izdvojeno za proizvode i kapitalna ulaganja kako bi se povećala konkurentnost u postojećim tvrtkama, dok će se približno 20 trilijuna KRW uložiti u tehnologije budućnosti, uključujući elektrifikaciju, autonomnu vožnju, umjetnu inteligenciju (AI), robotiku, osobni zračni automobil (PAV) i nova energetska područja.

Šestogodišnji plan ulaganja osvježen je i ažuriran iz postojećeg plana tvrtke – najavljenog u veljači 2019. – u kojem je tvrtka objavila plan potrošnje u iznosu od 45,3 trilijuna KRW u razdoblju 2019.-2023.
Novopostavljeni cilj Hyundaija za operativnu profitnu maržu u automobilskom sektoru iznosi 8 posto do 2025. godine, što je više od prethodnog cilja od 7 posto do 2022. godine.
Podržana poboljšanom profitabilnošću i troškovnom konkurentnošću, tvrtka će povećati udio elektrificiranih vozila u svom proizvodnom asortimanu i postaviti temelje za nove usluge mobilnosti. Očekuje se da će i uspješno poslovanje marke Genesis na globalnom tržištu luksuznih vozila dodatno povećati profitabilnost tvrtke.

Niz inovativnih programa za smanjenje troškova – poput integracije platformi, standardizirane arhitekture vozila i dijeljenja dijelova – pomoći će povećati učinkovitost u lancu opskrbe dijelova. Procesi u arhitekturi vozila optimizirat će se prema regijama, a primijenit će se inovativne proizvodne tehnologije za daljnje poboljšanje učinkovitosti i profitabilnosti.

Poboljšani miks proizvoda u kombinaciji s konkurentnim novim modelima, pomoći će smanjenju poticajnih troškova, dok će preliminarni napori u kontroli kvalitete smanjiti troškove povezane s kvalitetom. Tvrtka će također nastojati povećati učinkovitost ulaganja za brand Genesis.

Hyundaijev cilj je postizanje 5-postotnog tržišnog udjela u svjetskoj automobilskoj industriji do 2025. Godine, što znači povećanje za 1 postotni bod u odnosu na udio od otprilike 4% u 2018. godini. Za postizanje ovog cilja, tvrtka će se baviti promjenjivom potražnjom na pojedinim tržištima s regionalnom fleksibilnošću i ponuditi konkurentne usluge mobilnosti.
Hyundai je također objavio da planira otkupiti vlastite dionice s tržišta u vrijednosti od 300 bilijuna KRW do veljače sljedeće godine kao dio svojih kontinuiranih napora za jačanje vrijednosti vlasničkih dionica i tržišno prihvatljive politike.

Od najave planova za maksimalni povrat dioničara u 2014., dividenda tvrtke postupno se povećavala na 4000 KRW po dionici u 2015. u usporedbi s 1950 KRW u 2013. U 2018. godini Hyundai je izveo opsežni program otkupa i otkazivanja dionica koji se primjenjivao na ekvivalent od 3 posto dionica u optjecaju.
“Hyundai će uvijek dati prioritet svojim kupcima i nastojat će ljudima pomoći kvalitetno iskoristiti njihovo vrijeme”, rekao je predsjednik Lee. “Učinit ćemo sve da budemo spremni za budućnost, da budemo lideri u budućoj industriji mobilnosti i da maksimalno povećamo vrijednost za dioničare.”