Novi Ford Focus Active Wagon otkrio sve adute

0
1036

Nakon povišene Active izvedbe 5-vratnog Focusa na tržište stiže Ford Focus Active Wagon, dakle, karavan u povišenom formatu.

Misija mu je kupcima u EU popuniti rupu izme?u standardnih modela i crossovera. I prema pravim najavama ima sve preduvjete da to ostvari u velikom stilu. Uostalom, otkako je 1998. godine napravljen preokret s prvom generacijom Focusa, Ford je prodao gotovo sedam milijuna Focus automobila u Europi i više od 16 milijuna širom svijeta. Prevažan je Focus model za Ford da bi se tolerirala bilo kakva improvizacija.

U usporedbi sa standardnim Focusom u karavanskoj izvedbi Ford Focus Active Wagon sprijeda je povišen za 30, a straga za 34 milimetara, a plasti?ne zaštite najosjetljivijih dijelova karoserije dodaju notu robusnosti. Avanturistima dovoljno za povremene silaske s asfalta…

Paleta motora obuhva?a benzince 1.0 sa 125 KS i 1.5 sa 150 KS te dizelaše 1.5 sa 120 KS i 2.0 sa 150 KS.

Osim tradicionalno najboljeg ovjesa u klasi, koji naglašava užitak vožnje, najve?a tržišta prednost novog Focusa na tržištu su brojni sustavi za pomo? voza?u, koji uklju?uju:

Prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control – ACC) sada poboljšan sa Stop & Go tehnologijom, Sustavom prepoznavanja znakova ograni?enja brzine i Sustavom pomo?i zadržavanja u traci za lakše savladavanje vožnje u gradskom prometu.

Fordov sustav prilagodljivih prednjih svjetala s kamerom za osvjetljavanje kuta, prati zavoje na cesti dok prednja svjetla, s mogu?noš?u prethodnog prilago?avanja uzorka osvjetljenja, po prvi puta u industriji, prate prometne znakove.

Sustav aktivne pomo?i pri parkiranju sada koristi stupnjeve prijenosa, ubrzanje i ko?enje te omogu?uje potpuno automatizirane manevre parkiranja i isparkiravanja samo jednim pritiskom na tipku.

Fordov prvi Head-up display (HUD) pomaže voza?ima da usredoto?e svoju pozornost na cestu.

Pomo? u zaobilaznom upravljanju (Evasive Steering Assist) – sustav namijenjen za rad u gradu i na autocestama, koristi radar i kameru za otkrivanje sporijih i zaustavljenih vozila, pruža podršku upravlja?u kako bi voza?u omogu?io manevriranje i zaobilaženje zaustavljenog vozila ukoliko procijeni da postoji mogu?nost sudara .

Dodatno poboljšana Fordova tehnologija Pomo?i prije sudara s prepoznavanjem pješaka i biciklista može prepoznati ljude u blizini vozila ili blizu ceste te bilo koga tko može prije?i put vozilu. Sustav automatski primjenjuje ko?nice ako otkrije mogu?i sudar, a voza? ne reagira na upozorenja. Sada tako?er može otkriti bicikliste i funkcionira u mraku.

Informacijski sustav mrtvog kuta s Upozorenjem na nadolaze?i promet, upozorava voza?e koji unatrag izlaze s parkirnog mjesta na vozila koji bi se mogla pojaviti iza njih, i po prvi puta može zako?iti ako voza? pravodobno ne odgovori na upozorenja, a sve kako bi izbjegli sudar ili ublažili posljedice sudara.

Stražnja širokokutna kamera pruža pogled od približno 180 stupnjeva radi bolje vidljivosti pri vožnji unatrag te pri izlasku sa parkirnog mjesta ili prilaznih puteva.

Ford MyKey, omogu?uje vlasnicima da programiraju klju? za mla?e voza?e tako da mogu sprije?iti dolazne telefonske pozive, ograni?iti najve?u brzinu, sprije?iti deaktivaciju pomo?i voza?a i sigurnosnih zna?ajki, smanjiti maksimalni volumen audio sustava i potpuno isklju?iti audio sustav ako putnici ne koriste sigurnosne pojaseve.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com