Renaultov Renaulution

0
395

Renault je na predstavljanju strateškog plana Renaulution otkrio svoju strategiju za narednih pet godina i dalje. Taj je strateški plan važan kako bi se marka uspješno prilagodila promjenama na automobilskom tržištu. „Novim valom” Renault unosi suvremenost u automobilsku industriju, pozicioniraju?i se kao tehnološka i uslužna marka koja se temelji na ?istoj energiji.

Renault namjerava zadržati vode?i položaj u energetskoj tranziciji ponudom elektrificiranih modela i modela pogonjenih na vodik, a sve kako bi proizveo najekološkija vozila u Europi do 2025. Kada je rije? o tehnologiji, marka ?e se osloniti na „Software République”, otvoreni ekosustav posve?en razvoju programskih rješenja, podatkovnih usluga, kiberneti?ke sigurnosti i mikroelektronike što ?e omogu?iti implementaciju još povezanijih usluga u Renaultova vozila. Vrijednost vozila dodatno ?e pove?ati bolja distribucija u korist C-segmenta, razvoj najnaprednijih tehnologija i novih poslovnih prilika.

Klju?ni argumenti koji potkrepljuju Renaultova nastojanja
Inovacija je u srcu marke ve? 120 godina. Marka ima veliku prednost da ostvari svoju ambiciju i utjelovi „Novi val” u automobilskoj industriji. Velika stru?nost u podru?ju elektri?ne mobilnosti i usluga te više od 300.000 prodanih vozila Renault ve? više od deset godina ?ine predvodnikom na europskom tržištu elektri?nih automobila. Renault je tako?er stvorio E-TECH, hibridnu tehnologiju tijekom ?ijeg je razvoja prijavljeno više od 150 patenata i koja se temelji na iskustvu marke u Formuli 1 i razvoju elektri?nih vozila. Software Factory okuplja više od 1000 inženjera specijaliziranih za razvoj programskih rješenja, podatkovnih usluga i usluga na oblaku, a kojima ?e se uskoro pridružiti brojni drugi. Jedinstveni pogon Re-Factory u Flinsu prva je europska tvornica posve?ena kružnom gospodarstvu automobila, a ujedno i odraz Renaultove suvremenosti. No sve je to tek po?etak.

„U Renaultu se prilago?avamo novim promjenama i stvaramo svoj „Novi val”. Sve podre?ujemo modernizaciji automobilske industrije. Nastojimo se odrediti kao marka koja se temelji na ?istoj energiji i u?vrstiti vode?i položaj u podru?ju elektri?nih vozila kroz projekt Electro Pole i ulaganje u vodikove tehnologije kako bismo stvorili najekološkija rješenja mobilnosti do 2025. godine. Želimo biti i tehnološka marka kroz stvaranje vlastitih inovacija i u suradnji s platformom Software République, otvorenim ekosustavom koji je posve?en razvoju europske stru?nosti u klju?nim podru?jima kao što su podatkovne usluge i kiberneti?ka sigurnost. Tako ?emo ujedno konkurirati kao uslužna marka koja nudi napredne povezane usluge u vozilu i izvan njega. Viziju suvremenosti stvaramo u Francuskoj jer smo kao marka svjesni da naš duh i snaga leže u našim korijenima.
Novi Renault 5 utjelovljuje Novi val: iako je snažno ukorijenjen u prošlosti, on je budu?nost koja elektri?nu mobilnost ?ini privla?nom.” Luca De Meo, glavni direktor Grupe Renault

Tri podru?ja konkurentnosti
Renault ?e se razviti u:
– tehnološku marku, s ekosustavom kojim namjerava stvoriti vode?eg proizvo?a?a i opskrbljiva?a rješenjima mobilnosti nove generacije. Taj ekosustav naziva „Software République” omogu?it ?e Renaultu, ostalim osniva?ima i budu?im partnerima razvoj zajedni?ke stru?nosti, okupljanje europskih mozgova i obranu našeg suvereniteta u podru?ju klju?nih tehnologija, od tzv. big data do elektronike. Usto ?e Renaultu omogu?iti opremanje vozila najnaprednijim sustavima umjetne inteligencije i kiberneti?ke sigurnosti.
– uslužnu marku, koja pruža najbolja rješenja povezivanja i napredne tehnološke usluge koje ?e se ugra?ivati u naša vozila. Renault ?e 2022. predstaviti My Link, novi multimedijski sustav s ugra?enim Googleovim rješenjima. Renault ?e biti prvi proizvo?a? koji ?e Googleove usluge ponuditi u serijskim vozilima.

Time što ?e svakoga dana postajati sve inteligentnija, naša ?e vozila dobivati na vrijednosti. Usto ?e imati i dulji životni vijek. Renault ?e pritom nastojati i izmijeniti potroša?ki ciklus i generirati vrijednost sve do kraja životnog vijeka vozila, zahvaljuju?i tvornici Re-Factory u Flinsu u Francuskoj. U toj ?e se tvornici preraditi više od 100.000 rabljenih vozila godišnje, primjerice, pretvaranjem dizelskih LGV-ova u vozila na pogon na biogoriva ili na struju. Renault ima i veliku prednost kad je rije? o drugom životu ili kraju životnog vijeka baterija. Nadzor nad tim dijelovima vrijednosnog lanca ima potencijal za stvaranje novih poslovnih uporaba i vrijednosti.

Marku ?iste energije, koja postaje predvodnik energetske tranzicije. Revolucionarnom tehnologijom E-TECH izazvat ?e predvodnike na tržištu hibrida, a razvojem nove obitelji proizvoda temeljenih na elektri?nim platformama CMF-EV i CMF-B EV zadržat ?e svoj vode?i položaj na tržištu elektri?nih automobila. Marka ?e ponuditi i elektri?ne LGV-ove na vodik. Cilj je ponuditi najekološkiju ponudu vozila na europskom tržištu.
Renault ?e se potpuno usredoto?iti na elektrifikaciju i bogatiju ponudu ?iš?ih pogonskih goriva. Nova paleta modela pomo?i ?e marki vratiti vode?i položaj u C-segmentu i pove?ati vodstvo u B-segmentu. Do 2025. predstavit ?emo 14 modela (7 elektri?nih i 7 vozila segmenta C/D), a želja nam je da vozila iz viših segmenata do te godine ?ine 45 % naše prodaje.

Renault 5 Prototype: Ponovni dolazak kultnog automobila, modernijeg no ikad prije
Duša marke leži u njezinim korijenima. Marka se mora povezati sa svojom poviješ?u, ali ne smije postati obuzeta njome. Iz nje treba crpiti nadahnu?e kako bi pronašla duh najboljih trenutaka svojeg postojanja. To je uloga Renaulta 5 Prototype. Pokazati da ?e Renault suvremenim pristupom popularnim automobilima koji ispunjavaju zahtjeve kupaca u?initi elektri?ni automobil dostupnim cijeloj Europi. Renault 5 Prototype simpati?an je, minijaturan gradski automobil koji jedan od najve?ih Renaultovih uspjeha vodi u budu?nost u modernom, 100 % elektri?nom obliku. Žutim prednjim svjetlima zadržao je zabavnu, nestašnu stranu kojom se odupire krizi. Dizajnerski tim Gillesa Vidala nadahnut je kultnim modelom iz Renaultove povijesti, R5, obožavanim diljem svijeta. Renault 5 Prototype preuzima snažna obilježja originalnog dizajna. Suvremen pristup vidljiv je u odabranim materijalima i završnoj obradi, nadahnutim elektronikom, poku?stvom i sportom.
„Dizajn Renaulta 5 Prototype temelji se na modelu R5, kultnom vozilu iz naše povijesti. Ovaj prototip jednostavno utjelovljuje suvremenost i vozilo je koje ide ukorak s vremenom u kojem živimo: urban je, elektri?an i privla?an.” Gilles Vidal, direktor dizajna za Renault

R5 je prepoznatljiv ve? na prvi pogled, ali zahvaljuju?i modernim linijama i površinama s futuristi?kim detaljima (svjetlima, prednjim krajem…) rezultat je potpuno u skladu s modernim vremenima. Osuvremenjeni stilski elementi originalnog dizajna skrivaju vrlo moderne funkcije: usisnik u poklopcu motora skriva priklju?ak za punjenje, u stražnjim svjetlima kriju se aerodinami?na krilca, a svjetla za maglu u odbojniku su dnevna svjetla. Bo?na strana, naplatci i stražnji logotip odaju po?ast originalnoj Petici. Prednji kraj i tekstilni krov preuzet iz svijeta poku?stva odišu francuskim šarmom, nestašnoš?u i karakterom koji dira u srce. Prednji i stražnji logotip osvijetljeni su i udahnjuju život automobilu. Francuska zastava u retrovizorima jasno daje do znanja da je ovaj automobil osmišljen u Francuskoj, a svjetla u naslonima za glavu i naziv prikazan u malom prozirnom zaslonu na armaturnoj plo?i pozivaju vas na vožnju.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com