Rimac: želim da se naš IPO bazira na ?injenicama, a ne na nabrijavanju

0
360

U?estali angažman specijaliziranih tvrtki za prikupljanje kapitala za projekte elektri?nih vozila mogao bi naštetiti dugoro?nim izgledima sektora, rekao je u ?etvrtak osniva? Rimac Automobila.

Menadžeri takvih specijaliziranih tvrtki (SPAC) ne snose istu odgovornost za potencijalne izglede za rast kompanije kao menadžeri koji skupljaju novac inicijalnom javnom ponudom (IPO) na tržištima dionica, što poti?e bojazni od stvaranja balona, objašnjava Mate Rimac.

SPAC-ovi su mala poduze?a s povelikim brojem podnesaka ameri?koj Komisiji za vrijednosne papire i burze SAD-a (SEC) koji se koriste kao osnova za kupnju perspektivnih tvrtki u sektorima s visokim rastom.

“Danas možete nabaviti jako puno novca za kompanije koje nemaju proizvod. To me osobno malo plaši”, istaknuo je Rimac u ?etvrtak na online skupu o budu?nosti automobilia koji je organizirao Financial Times.

“Kad mi uvrstimo dionice u burzovnu kotaciju, želim pokazati brojke, želim da se dionicama trguje na temelju ?injenica a ne nabrijavanja.”

“Nadam se da ?e SPAC-ovi biti uspješni. Mnogi od njih ne?e. Nadam se da ne?e previše naštetiti sektoru”, istaknuo je.

Wall Street koristi takve kompanije kako bi zaobišao postupak IPO-a budu?i da podrazumijevaju kra?e razdoblje pripreme i manje zakonskih prepreka, pa je lakše iskoristiti optimizam ulaga?a prema elektri?nim vozilima.

Upravo je ta taktika pomogla ameri?kom proizvo?a?u elektri?nih automobila Tesli da dosegne tržišnu vrijednost od 554 milijarde dolara, napominje Reuters.

Rimac se osvrnuo i na poslovanje svoje tvrtke.

“Prošle godine bili smo profitabilni, a isto želimo i ove godine”, rekao je, dodavši da je svoju tvrtku izgradio s fokusom na profitabilnost a ne na rast.

“To zna?i da smo kao startup izabrali teži put”, ustvrdio je Rimac, dodavši mu se ponekad ?ini da propušta veliku priliku zato što ne poseže za SPAC-ovima.

Rimac je 2011. godine imao teško?a s pribavljanjem kapitala – bila je to godina u kojoj je proizvo?a? elektri?nih automobila Fisker objavio ste?aj a Tesla je bio tek u fazi razvoja.

?elnik hrvatske tvrtke bio je tada prisiljen pribavljati novac odra?ivanjem poslova razvoja za druge proizvo?a?e automobila. Danas su njegovi dioni?ari Porsche, Kia i Hyundai, a tvrtka proizvodi elektri?ne pogonske sklopove za super automobile Aston Martina i Koenigsegga.

“Po?eli smo s hiperautomobilima a danas radimo s vozilima koja su više mainstream”, kaže. “Želimo biti lideri u sektoru komponenti za elektri?na vozila visokih performansi”.

Nije želio komentirati naga?anja da ?e kupiti Bugatti, dodavši tek zagonetno “možda uskoro”.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com