TEST: Hyundai Tucson 1.6 CRDI 7DCT Limited Edition

0
4947
- Advertisement -

Nakon tri tržišne godine u prodaju je stigao osvježeni Hyundai Tucson koji nas je brojnim kvalitetama uvjerio kako je u vrhu klase i poželjan u svakom domu.

Sjećate se Hyundaija IX35? Bio je to zaista uspješan Hyundaijev SUV no sjećanje na njega blijedi ponajviše odličnom uspjehu prodaje Hyundai Tucsona.

- Advertisement -

Ime koje nam nije novo, sjećamo se svi prvih modela koji su se pojavili na našem tržištu prije gotovo deset godina. Zanimljiv je to bio automobil za prosječnog hrvatskog kupca i ubrzo posao među omiljenim kupovnim akvizicijama.

Model koji danas predstavljamo u ovom obliku na tržištu je prisutan posljednje 3 godine, no s obzirom na sve bolju konkurenciju u Hyundaiju su odlučili zategnuti bore na ovom SUV-u.

Zaista atraktivan dizajn, kvalitetna izrada, dobra mehanika i oprema te na kraju povoljna cijena ono su čime Hyundai Tucson izdižu iz mase i čine ga poželjnom kupovinom.

Na prvu, čini se kako se nije ništa mijenjalo, no zapravo je riječ o maloj evoluciji oštrijeg izgleda prednjeg dijela s LED svjetlima gdje standardno središtem dominira ogromna rešetka hladnjaka  – također osvježena.

Tu su i moderniji branici, naplatci ali i poklopac prtljažnika te dvostruki ispuh na desnoj strani. Upravo sve navedeno najprodavanijem Hyundaiju u Europi daje svježiji image.

Unutar interijera vidljive su također promjene na središnjem dijelu armature gdje je umjesto starog zaslona multimedije koji je bio integriran u armaturu ovog puta izdvojen iznad i nešto sadržajnije izvedbe s dodatnim mogućnostima povezivanja.

Otvori ventilacije spušteni su ispod zaslona pa središnja konzola u svom gornjem dijelu daje novu arhitekturu dizajnerski usko vezanu za ostale Hyundaijeve modele.

Zvučna izolacija je solidna, vozačka pozicija lako se nalazi, a završna obrada ne odaje dojam jeftinoće. Sve je na svom mjestu i zapravo vozač se osjeća ugodno u ovom autu.

Ovaj auto opremljen je sa svom silom tehnologije i sigurnosnih sustava od grijanog upravljača i sjedala do adaptivnog tempomata, samostalnog kočenja, panoramske kamere, automatske regulacije rada svjetala itd itd. Prostora ima više nego dovoljno za petero članu obitelj, dok se straga mogu smjestiti i dvometraši. Nasloni na stražnjoj klupi prilagodljivi su, a ogroman prtljažnik nudi 513 litara prostora.

E sad ono najbitnije, pod poklopcem motora također je došlo do smjene generacija, pa je tako 1.7 dizelaš zamijenjen štedljivijim bratom iz SmartStream generacije koji smo upoznali već u Koni i novom i30.

Osnovni 115 KS odnosno testni model u jačoj izvedbi sa 136 KS i 320 Nm svojim uglađenim radom i niskom potrošnjom čine se više nego zanimljivi, a performansama sasvim solidni. Jači motor naravno bolje vuče, a u kombinaciji s mekanim 7-stupanjskim DCT mjenjačem vozaču pruža maksimalni užitak u vožnji. Čak i kod naglih promjena smjera usprkos povišenom težištu automobil ne gubi kontakt s podlogom i u pravilu vozi se kao kakav hatchback.

Potrošnja na testu kretala se prihvatljivih 7 litara euro diesela pa tako s obzirom na same gabarite i masu osvježenog Tucsona možemo reći kako je riječ o štedljivom automobilu.

Osvježen, atraktivan i vozački podređen automobil hrvatskim kupcima nameće se kao poželjna kupovina, palac gore za novi Hyundai Tucson.

TEHNIČKI PODACI – Hyundai Tucson 1.6 CRDI 7DCT Limited Edition

Motor: turbodizelski, 4 cilindra, ugrađen sprijeda poprečno

Obujam: 1598 ccm

Provrt i hod: 77,0 x 85,8mm

Snaga: 100 kW/136 KS pri 4000/min

Moment: 320 Nm pri 2000 – 2250/min

Mjenjač: 7-stupanjski automatski

Pogon: na prednje kotače

Dimenzije: 4480 x 1850 x 1655 mm

Međuosovinski razmak: 2670 mm

Masa: 1600 kg

Prtljažnik: 513/1503 l

Kočnice: sprijeda samoventilirani diskovi, straga diskovi

Gume: 225/55 R18

Ubrzanje: 11,8 s

Najveća brzina: 180 km/h

Potrošnja: 5,1/4,8/4,9 l

Potrošnja na testu: 7,1 l

Cijena testiranog modela: 258.163 kn (34.885 eura)

 

- Advertisement -