Valamar Riviera pred Uskrs otvara devet hotela, a rade i u dva kampa

0
87

Hotelska grupacija Valamar Riviera uoči Uskrsa planira otvoriti tri hotela u Poreču, dva na Krku te po jedan u Rapcu, na Rabu, Makarskoj i Dubrovniku, a radit će i dva kampa, na Krku i Rabu, pri čemu za te blagdane uz strane očekuju i domaće goste, kojih su imali i najviše tijekom zime, doznaje se iz Valamara.

Valamar Riviera je najveća hotelska grupacija u Hrvatskoj, koja upravlja s 36 hotela i 15 kampova u Istri (Poreč, Rabac), na Krku, Rabu i Hvaru te u Makarskoj i Dubrovniku, od kojih će se veći broj, kako ističu na upit Hine, otvoriti u svibnju. Valamar upravljaju i hotelom u austrijskom Obertauernu.

“U našim sjevernim destinacijama u nadolazećoj turističkoj sezoni najviše gostiju očekujemo iz Njemačke, Austrije, Slovenije i Poljske, a u južnim iz Velike Britanije, Francuske, Njemačke i Hrvatske. Tijekom ove zime u otvorenim objektima Valamara bilo je najviše domaćih gostiju, a očekujemo ih i tijekom uskrsnih blagdana, većinom u aranžmanu vikend boravaka”, kažu iz te kompanije.

O turističkoj potražnji napominju da i ove godine, slično kao i prošle, uslijed pandemije, veću potražnju bilježe auto destinacije i kamping resorti/ljetovališta, uz očekivanje pojačanog last-minute bukinga, dok za cijene kažu da se “dinamično određuju kroz sustav ‘revenue managementa’ prema uobičajenoj poslovnoj praksi Valamara”.

Program za sigurnost zdravlja, testiranje u objektima i pokrivanje troškova produljenog boravka

“U svim objektima i u 2021. primjenjuju se V Health & Safety program usklađen sa sigurnosnim standardima u Hrvatskoj i preporukama međunarodnih zdravstvenih organizacija, koji uz visoke zdravstvene, sigurnosne i ekološke standarde, jamči i unapređenje protokola čišćenja. Gostima je osigurana i 24-satna podrška u slučaju potrebe za zdravstvenom skrbi”, poručuju iz Valamara.

Valamar je razradio i paket mjera putem kojeg organizira sve potrebne zdravstvene usluge gostima za vrijeme odmora, što uključuje i organizaciju antigen i PCR testiranja u sklopu smještajnog objekta, kao i pokrivanje troškova produljenog boravka osobama oboljelim od covida-19 i svima uključenima u njihovu rezervaciju.

Ne iznoseći točno brojke, ističu da i za ovu sezonu, kao i svaku, otvaraju “značajan broj sezonskih radnih mjesta”, za koje nude minimalna neto primanja od 5.000 kn za odrađeni mjesečni fond sati, smještaj, tople obroke i ostale pogodnosti.

Inače, ta je kompanija u rekordnoj 2019. u ljetnoj glavnoj sezoni dosegnula brojku od 7000 zaposlenih, dok ih je prema podacima iz poslovnog izvješća za 2020., u ljetu 2020. bilo oko 4000.

Valamar je još početkom travnja 2020. pokrenuo program “Pauza, Restart” s ciljem očuvanja svih radnih mjesta, a koji je produžen do 31. ožujka 2022. uz podršku socijalnih partnera”. U okviru tog programa svim zaposlenicima Valamara koji su upućeni na čekanje bez obveze rada, osigurana je isplata naknade plaće u iznosu od 60 posto, ali ne manje od 4.250 kuna neto, uz podršku Vladine mjere za očuvanje radnih mjesta u pogođenim djelatnostima.

Novosti na Hvaru

Od novosti za ovu turističku sezonu izdvajaju i pokretanje novog, tzv. lifestyle brenda Places slijedom trenda u svjetskom hotelijerstvu za ‘lifestyle’ hotele koji su usmjereni prema stvaranju jedinstvenog iskustva boravka s autentičnom uslugom, čime se ističe i ono najvrijednije u destinaciji i pridonosi i očuvanju prirode i ekološkoj održivosti.

Takvi hoteli, kako kažu, privlače moderne putnike, prvenstveno “milenijalce” i mlade profesionalce, a prvi hotel pod tim brendom je Hvar PlacesHotel u Starom Gradu na tom otoku (bivši hotel Lavanda iz sastava tvrtke Helios Faros, koju su u partnerstvu s mirovinskim fondom PBZ Croatia osiguranje preuzeli 2019.).

U preuređenje tog hotela ulažu oko 53 milijuna kuna, a prema sadašnjim planovima otvorit će ga sredinom svibnja.

Tu najviše očekuju goste s tržišta Velike Britanije, SAD-a, Njemačke i Austrije, ali i Hrvatske, a slijedom i toga što se Hvar kao destinacija, kako komentira potpredsjednik Valamar Rivijere za prodaju i marketing Davor Brenko, “pozicionirala u tržišnim segmentima mlađih, opuštenih i istovremeno iskustveno i ekološki osviještenih ljudi”.

“Od novog brenda imamo velika očekivanja u budućnosti, a u idućem razdoblju planiramo otvaranje još nekoliko takvih hotela”, najavio je Brenko.

HINA