Zbog brojnih problema Volkswagen Golf VIII odgo?en za velja?u 2020.

0
6005

Premda na razvoju nove generacije najvažnijeg modela iz Wolfsburga, Volkswagen Golfa VIII, rade najbolji stru?njaci, tehni?ke poteško?e nikako ne uspijevaju premostiti.

Prvotno je Volkswagen Golf VIII bio najavljen za ovogodišnji salon u Ženevi, potom je premijera preba?ena na rujanski salon u Frankfurtu, a prema posljednjim informacijama prodaja bi trebala po?eti tek u velja?i 2019. godine.

Naime, nakon premijere u Frankfurtu Volkswagen Golf VIII morati ?e pro?i još jednu rundu testiranja, zbog sve u?estalijih problema sa softverom. Od planiranih 80.000 primjeraka u Wolfsburgu ?e se do kraja godine proizvesti tek 10.000 primjeraka pa ?e prodaja formalno po?eti tek u velja?i 2019. godine. Prvotno u Njema?koj, a po?etkom ožujka i u ostalim zemljama EU.

Prije više od mjesec dana njema?ki su mediji po?eli izvještavati i ?itavom nizu tehni?kih poteško?a s kojima se susre?u najbolji inženjeri Volkswagena, koji su angažirani na razvoju novog Golfa. No, svega nekoliko dana kasnije oglasio se Jürgen Stackmann, direktor prodaje i marketinga Volkswagena. koji je izjavio kako je upitno i ho?e li Volkswagen Golf VIII uop?e biti predstavljen ove godine. ‘Ako ve? preska?emo salon u Frankfurtu u rujnu, onda nam je pametnije prebaciti premijeru za 2020. godinu. Nakon završetka Frankfurta zapo?inje predboži?no razdoblje, a onda ljudi više kupuju poklone nego automobile.’ – rekao je Jürgen Stackmann te još jednom naglasio kako razvoj ide prema planu. No, malo tko mu je povjerovao.

Volkswagen Golf VIII u svakom je slu?aju jedan od najzna?ajnijih modela cijele Volkswagen Grupe pa je njegovom razvoju posve?ena posebna pažnja. ?ak 180 vode?ih menadžera Volkswagen Grupe bilo je uklju?eno u razvojni proces osme generacije Golfa. Osim dizajna, konstrukcije, izbora materijala, uvo?enja novih tehnologije i robotskih linija, oni su bili uklju?eni i u pregovore sa svim vanjskim dobavlja?ima, a sve s ciljem da Volkswagen Golf VIII bude što bolji, odnosno da se vrati na tron kralja kompaktne klase.

No, to ne?e biti nimalo jednostavno, obzirom da konkurencija nikad nije bila snažnija. U razvoj je uloženo gotovo 2,5 milijarde eura, a unaprije?ene proizvodne linije u glavnoj tvornici Volkswagena u Wolfsburgu imat ?e kapacitet proizvodnje 2000 automobila dnevno.

Kao što je vidljivo iz priloženih fotografija, koje donosi portal Carscoops.com, Volkswagen Golf VIII ne donosi velike dizajnerske promjene. Uostalom, to nije niti bilo o?ekivano. Evolucija, a ne revolucija ideja je kojom se vode Nijemci prilikom osmišljavanja nove generacije Golfa. Isto kao i u slu?aju Porschea 911. Da, treba ga dotjerati, ali nikakve velike promjene nisu poželjne. ?ak i kad na tržište stigne potpuno nov model, sa 100 metara udaljenosti svakome treba biti na prvi pogled jasno da se radi o novom Golfu.

Za razliku od vanjskog izgleda koji djeluje više kao facelift, a ne novi model, unutrašnjost ?e, pak, dobiti potpuni ‘makeover’. Digitalni ekran osjetljiv na dodir zamijenit ?e gotovo sve fizi?ke prekida?e te ?e se preko njega kontrolirati svim važnijim funkcijama automobila. Vozit ?e se na dora?enoj MQB platformi zbog ?ega ?e na masi izgubiti 70 kilograma a prtljažnik ?e imati obujam od najmanje 400 litara.

Osim dizelskih i benzinskih motora, u ponudi ?e biti i blaga hibridna tehnologija s 48-voltnim sustavom. Kupcima ?e biti dostupan i plug-in hibrid GTE, dok e-Golf ne?e. Njega ?e zamijeniti I.D. serija. Tako?er, u ponudi ?e biti i GTI te R izvedba. Novi Volkswagen Golf VIII GTI imat ?e 250 KS, a Volkswagen Golf VIII R, perjanica s pogonom na sve kota?e, bit ?e napucana na ?ak 350 KS.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com