Facebook pokre?e besplatni program obuke za hrvatske poduzetnike

0
333

Facebook je u srijedu najavio pokretanje platforme Boost with Facebook, centra za besplatnu i interaktivnu online obuku malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj, koja bi im trebala pomo?i da lakše prebrode krizu uzrokovanu pandemijom koronavirusa.

Na toj internetskoj stranici bit ?e objavljeni webinari o prisutnosti na online kanalima i stvaranju kreativnog sadržaja te primjeri hrvatskih tvrtki na temu u?inkovite upotrebe digitalnih alata kako bi se malim i srednjim poduzetnicima pomoglo u nastavku poslovanja nakon “zatvaranja” gospodarstva, navedeno je u priop?enju Facebooka.

Pokretanje platforme Boost with Facebook bit ?e predstavljeno 5. srpnja internetskim doga?ajem uživo – besplatnom Facebook Live radionicom o digitalnim alatima, gdje ?e sudionici nau?iti kako pove?ati prisutnost na online kanalima, osvijestiti se o važnosti ponuda i saznati više o digitalnom marketingu.

Nakon pokretanja platforme, tijekom ?etiri tjedna održat ?e se niz unaprijed snimljenih treninga za poduzetnike. Ti ?e se treninzi objavljivati jednom tjedno u centru obuke Boost with Facebook.

Obuku pripremaju hrvatski stru?njaci, a pokrivat ?e teme stvaranja ?vrš?e povezanosti s Messengerom i interakcije s korisnicima putem Facebook Messengera i Whatsappa, zatim izgradnju u?inkovite strategije oglašavanja i izrade oglasa, pripremu strategija kampanja u Ads Manageru te pove?avanje lojalnosti korisnika, istaknuto je.

“Svjesni smo da mnogi problemi s kojima se danas susre?u poduzetnici ne?e odmah nestati, ?ak i kada se ukinu ograni?enja. Kako bismo im pomogli da prebrode ovo teško razdoblje, želimo da iskoriste potencijal koji nude internet i besplatni alati Facebooka i Instagrama. Cilj nam je pružiti korisno znanje i informacije što ve?em broju malih i srednjih tvrtki”, izjavila je menadžerica za javne politike za srednju i isto?nu Europu u Facebooku Eva Ivan?i?.

Dodjela 200 stipendija za dobivanje certifikata Blueprint

Pokretanje platforme Boost with Facebook odvija se pod pokroviteljstvom Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike i u partnerstvu s lokalnim partnerom Httpoolom, izvijestili su iz Facebooka, apostrofiraju?i da ?e, uz pokretanje te platforme, u suradnji s tim ministarstvom i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje dodjeliti 200 stipendija za dobivanje certifikata Blueprint.

„Kao ministarstvo nadležno za tržište rada, svjesni smo prilika i izazova koji su pred nama. Tranzicija prema zelenom i digitalnom zna?ajno ?e preoblikovati naše poslovanje i svakodnevni život. Kako bi ostali uspješni, u sklopu našeg partnerstva s Facebookom poduzetnicima ?emo dodijeliti 200 stipendija i programa, koji ?e im pomo?i osnažiti poslovanje s pomo?u digitalnog marketinga, kako bi pove?ali svoju vidljivost i time proširili mrežu kupaca”, rekao je ministar rada Josip Aladrovi? u izjavi koja se prenosi u priop?enju.

Kazao je i da je razvoj vještina dugoro?na misija, zbog ?ega ?e se Nacionalnim planom otpornosti i oporavka uspostaviti novi sustav vau?era za stjecanje vještina, koji ?e omogu?iti zaposlenim i nezaposlenima da steknu vještine koje se na tržištu traže.

“Suradnja s globalno priznatim i uspješnim tvrtkama poput Facebooka predstavlja odli?nu priliku za obostrani prijenos znanja, a korisnici ?e dobiti priliku dodatno unaprijediti svoje vještine kako bi bili konkurentniji na tržištu”, ustvrdio je Aladrovi?.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com